Korzystamy z nowoczesnych narzędzi – aplikacja INSO
INSO to aplikacja dla żłobków i przedszkoli, dzięki której komunikacja rodzica z placówką nabiera zupełnie nowej jakości. Dzięki niej bez problemu zgłosisz nieobecność dziecka, sprawdzisz jadłospisy, szybko skontaktujesz się z wychowawcą lub zobaczysz w galerii zdjęć, jak Twoje dziecko spędza dzień!
Jak rozpocząć korzystanie z aplikacji INSO?
Jeśli placówka przekazała Państwu kod dołączenia do aplikacji należy wykonać następujące kroki:
- Wejść na stronę www.inso.pl
- Przejść do zakładki “Dla rodziców”
- Kliknąć “Załóż konto”
- Wypełnić formularz.
Po uzupełnienia formularza należy potwierdzić założenie konta rodzica wpisując datę urodzenia swojego dziecka.
Jeżeli placówka utworzyła dla Państwa konta rodzica w aplikacji INSO należy wykonać następujące kroki :
- Wejść na swoją skrzynkę mailową, gdzie znajduje się wiadomość z linkiem do zalogowania się w INSO.
- Kliknąć “Przejdź do aplikacji i zaloguj się”.
- Ustawić hasło, które będzie używane do aplikacji INSO.
W razie jakichkolwiek pytań odnośnie funkcjonowania aplikacji zapraszamy na stronę:
https://pomoc.inso.pl/pl/collections/2536985-aplikacja-rodzica
Natomiast jeśli nie znajdą tam Państwo odpowiedzi, można skorzystać z czatu, który jest dostępny na naszej stronie inso.pl oraz w aplikacji INSO po przejściu w panel pomocy.