Korzystamy z nowoczesnych narzędzi – aplikacja INSO

INSO to aplikacja dla żłobków i przedszkoli, dzięki której komunikacja rodzica z placówką nabiera zupełnie nowej jakości. Dzięki niej bez problemu zgłosisz nieobecność dziecka, sprawdzisz jadłospisy, szybko skontaktujesz się z wychowawcą lub zobaczysz w galerii zdjęć, jak Twoje dziecko spędza dzień!

Nowoczesna placówka

Lepsza komunikacja z placówką, dostęp z wielu urządzeń, prosta i intuicyjna aplikacja!

Zgłaszanie nieobecności

Zgłaszaj nieobecność dziecka wygodnie w każdej sytuacji – wystarczy kilka kliknięć!

Łatwe rozliczenia

Otrzymuj konkretne rozliczenia, a następnie opłacaj je wygodnie przez aplikację.

Wewnętrzny komunikator

Kontaktuj się z wychowawcami lub dyrektorem szybciej dzięki czatowi wbudowanemu w aplikację!

Jak rozpocząć korzystanie z aplikacji INSO?

Jeśli placówka przekazała Państwu kod dołączenia do aplikacji należy wykonać następujące kroki:

  1. Wejść na stronę www.inso.pl
  2. Przejść do zakładki “Dla rodziców”
  3. Kliknąć “Załóż konto”
  4. Wypełnić formularz.

Po uzupełnienia formularza należy potwierdzić założenie konta rodzica wpisując datę urodzenia swojego dziecka.

Jeżeli placówka utworzyła dla Państwa konta rodzica w aplikacji INSO należy wykonać następujące kroki :

  1. Wejść na swoją skrzynkę mailową, gdzie znajduje się wiadomość z linkiem do zalogowania się w INSO.
  2. Kliknąć “Przejdź do aplikacji i zaloguj się”.
  3. Ustawić hasło, które będzie używane do aplikacji INSO.

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie funkcjonowania aplikacji zapraszamy na stronę:
https://pomoc.inso.pl/pl/collections/2536985-aplikacja-rodzica

Natomiast jeśli nie znajdą tam Państwo odpowiedzi, można skorzystać z czatu, który jest dostępny na naszej stronie inso.pl oraz w aplikacji INSO po przejściu w panel pomocy.